Tre, Telia, Tele2 med flera!

Dagens BUUUUUUU går till mobil operatörerna! Vi pratar nu om Iphone 4 releasen och det klantiga uppträdande som operatörerna visar även fast dom har tid och lära sig hur man ska hantera situationer med Iphones sen tidigare. Det är enormt strul inom företagen då dom inte får ut samma info till alla personer så kundtjänst personal ger olika info när man ringer dom och då sätter ryktena igång.

Personer blir lovade sina nya Iphones när det inte finns några, företagens kö system fungerar inte för fem öre då personer som beställt vid release inte får sina telefoner men andra som beställt 3 dar efter får dom. Nya kunder prioriteras före nuvarande kunder och får bättre priser.

Är detta helt rätt? Företagen har hittills släppt 2 eller 3 Iphones, borde man då inte kunna lära sig hantera dessa situationer bättre?

Lite offtipic så sitter jag själv i soppan hos det STORA företaget 3 (Tre) som verkar ha en ”shuffle” eller ”blandnings” funktion på deras kö system då det inte verkar funka för fem öre.

Nee dagens BUUUUUUUUUUU går till operatörerna, bryt ihop, lär er av misstagen, kompensera och kom igen ännu starkare!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *